A Fókusz című népszerű kereskedelmi televíziós program vizsgálatának szentelt könyv egy többéves kutatás tapasztalatait összegzi. A téma két szempontból is fontosnak tekinthető: 1. a hazai kereskedelmi televíziózás sajátságos bulvárműfajait nem vizsgálta még alapos empirikus kutatás. 2. A kereskedelmi tévézéssel kapcsolatos szabályozói és nézői aggodalmak közül az egyik legfontosabb, hogy a bulvár-riportműsorok, a beszélgetőshow-k vagy a valóságshow-k emberek méltóságát, illetve szenvedését áruba bocsátva nyernek nézőket és hirdetői bevételeket - és e kérdés módszeres vizsgálatával szintén adós a hazai társadalomtudomány. A szerző a brit kultúrakutatás úgynevezett revizionista iskolájának módszertanát követte, melynek lényege, hogy egy kulturális termék, illetve gyakorlat jelentéstartományait a szöveg, a produkció, a recepció és a szabályozás egymás kontextusaiban történ? elemzése révén érdemes feltárni.
SZERZŐ: Hammer Ferenc
KIADÓ: Gondolat Kiadó
KIADÁSI ÉV: 2006
OLDALSZÁM: 382
Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség!
Jelenlegi ára: 3 220 Ft
Az aukció vége: 2011-04-25 06:25
. Közbeszéd és társadalmi igazságosság - Jelenlegi ára: 3 220 Ft
2011. április 5., kedd
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése